Kävimme katsomassa pääministerin blogia. Sielllä ei ollut paljon asiaa. Kävimme myös katsomassa tavallisten ihmisten blogeja. Blogeja tehdään monista erilaisista aiheista ja asioista.
(Kohta syömään)
3.12.2009
2.12.2009
Vaikuttamisen välineet koulutus Turussa alkoi mukavasti
Vaikuttamisen välineet koulutus Turun Kärsämäellä alkoi mukavasti. Kaikki kurssilaiset ja opiskelijat saapuivat terveinä paikalle. Turun vaikuttamisen välineet koulutus on Selko-e:n kehitysvammaisten viikon tapahtuma. Paikalla on lähes neljäkymmentä henkeä.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




