7.11.2008

Kohta syömään Mylläreihin

Kohta lähdemme syömään. Ravintola Myllärit on tässä aivan kadun toisella puolella.

Päivän juttuja

Tänään kertaamme blogien toimintaa sekä syvennymme sähköpostiin.

...ja muutenkin on mukava päivä.

5.11.2008

Kannattaa kirjoittaa selkeästi

Vaikka kirkas ja monivärinen blogi voi näyttää kivalta, tärkeintä on kuitenkin kirjoittaa selkeästi. Blogin lukijat eivät yleensä tiedä asioita yhtä hyvin kuin sinä. Selkeä ulkoasu auttaa lukijoita myös.

Tänään tutustumme blogien toimintaan ja toisiimme

Tänään tutustumme blogeihin ja teemme itsellemme omat blogit.

4.11.2008

Mustaherukkamehu ja lepo...

Mustaherukkamehu ja lepo auttavat flunssaan. Tai ehkäpä tärkeintä on olla rauhallisesti ja välttää puhumista sekä muistaa vain juoda paljon. Toivottavasti huomenna ääni on jo hieman paremmassa kunnossa.

Veijo

Vaikuttamisen välineet koulutus alkaa tänään

Vaikuttamisen välineet koulutus alkaa tänään tiistaina 4.11.2008. Tämän päivän aiheena on sähköpostin tehokas käyttö. Lisätietoa tämän päivän koulutuksesta löytyy osoitteesta
www.selko-e.fi/vaikuttaminen

3.11.2008

Selko-e:n blogi aloittaa toimintansa

Heissan,

tämä on Selko-e:n harjoitus-blogi. Tämä blogi on tehty ilmaiseen www.blogger.com sivustoon ja kuka tahansa jolla on pääsy Internetiin voi tehdä samanlaisen blogin. Blogi otettiin käyttöön oletusasetuksin. Katsotaan mihin tämän blogin tie vie.